X
web design

10 ویژگی برای خرید چرخ خیاطی

صفحه اصلی عضویت ورود کاربران تبلیغات تماس با ما
تبلیغات
درباره سایت
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 44
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1

آمار بازدید
بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 330
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 925
بازدید ماه : 2045
بازدید سال : 7824
بازدید کلی : 12247
آی پی : 3.143.229.82
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز: پنجشنبه-۳۰-فروردین
اخرین بازدید : ۴:۲۷:۲۴
تعداد مطالب : 44
مطالب تصادفی
مطالب پر بازدید
تبلیغات

در خرید چرخ خیاطی باید به نکاتی توجه کرد که در این مقاله به 10 ویژگی که باید هنگام خرید چرخ خیاطی به آنها توجه داشت اشاره می کنیم این ویژگی ها عبارتند از:
1. سوزن پایین
چرخ خیاطی با قابلیت سوزن پایین به کاربر این اجازه را می دهد تا بعد از توقف دستگاه سوزن را در موقعیت بالا یا پایین قرار دهد. همچنین این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا موقعیت سوزن را انتخاب کند و یا آن را در صورت لزوم تغییر دهد، که هنگام دوخت انواع مختلف پارچه مفید است.
2. سوزن نخ کن اتوماتیک
سوزن نخ کن اتوماتیک یک قلاب و عملکرد جهشی است که نخ را به داخل سوراخ سوزن فشار می دهد و از آن عبور می دهد. خرید یک چرخ خیاطی که دارای سوزن نخ کن اتومات است به مشتری کمک می کند که بدون نیاز به دست و فشار وارد کردن به چشم، سوزن را نخ کنند. علاوه بر این، چون سرعت نخ کردن سوزن به این روش سریعتر است، فرایند دوخت سریع تر و کارآمد خواهد بود.
3. جا دکمه زن یک مرحله ای
انواع متفاوت جا دکمه زن ها در ماشین آلات دوخت مختلف وجود دارد. با این حال، جا دکمه زن یک مرحله ای، با یک حرکت جا دکمه ای عالی ایجاد می کند. هنگامی که تنظیمات درست باشند، یک چرخ خیاطی مجهز به جا دکمه زن یک مرحله ای، بدون نیاز به دستگاه دیگر و دست کاری پارچه جا دکمه ایجاد می کند.
4. چرخ خیاطی دارای چهار نوع دوخت
چرخ خیاطی با کیفیت باید حداقل دارای سه نوع دوخت باشند، علاوه بر دوخت چپ و راست. این دوخت باید شامل دوخت مستقیم، کوک زیگزاگ، دوخت دکمه، و کوک چپ و راست برای ثابت کردن هر کوک در آغاز و پایان درز باشد. با استفاده از مجموعه این دوخت ها، مصرف کنندگان می توانند تقریبا تمام دوخت های عمومی را انجام دهند.
5. سازگاری با اضافه کردن اجزا
حتی برای یک خیاط تازه کار، یک چرخ خیاطی باید قابلیت سازگاری با اضافه کردن اجزا را داشته باشد. این تطبیق پذیری اجازه می دهد تا یک مصرف کننده توانایی خرید ویژگی های اضافی برای ماشین های دوخت به عنوان پیش مهارت خریدار، و اضافه کردن دوخت های مختلف را داشته باشد. به عنوان مثال، علاوه بر چهار دوختی که هر چرخ خیاطی با کیفیت داراست، مصرف کننده می تواند دوخت های اضافی، و همچنین موقعیت های مختلف سوزن را نیز خریداری کند.
vijegi
6. وزن سبک
سبک و قابل حمل بودن چرخ خیاطی یکی از ویژگی های فنی است که مصرف کننده هنگام خرید باید در نظر بگیرد. برای کسانی که محل چرخ خیاطی را اغلب تغییر می دهند، سبک وزن بودن آن تا حدی که قابل حمل باشد اهمیت دارد اما نباید خیلی سبک باشد که به چرخ خیاطی آسیب برساند . مصرف کنندگان باید در نظر داشته باشند که یک چرخ خیاطی با کیفیت در مراحل مختلف زندگی باید باقی بماند.
7. نگهدارنده قابل تنظیم
پرسرفوت قابل تنظیم به مصرف کننده این اجازه را می دهد که میزان تنگی پارچه را که توسط پایه چرخ تنظیم می شود، کنترل می کند. به طور خاص دوخت زیپ، طناب و اتصال دو پارچه به هم نیاز به پرسرفوت قابل تنظیم دارد.
8. بازوی آزاد
یکی دیگر از ویژگی های ضروری برای خرید یک ماشین دوخت که باید به آن توجه کنید، بازوی آزاد است. بازوی آزاد در چرخ خیاطی ها برای دوخت سر آستین ها و پاکتی استفاده می شود.
9. قرار گرفتن قرقره در بالای دستگاه
قرقره قسمتی شبیه به چرخ کوچک است که در زیر صفحه سوزن چرخ خیاطی قرار دارد.قرقره دوخت زیرین پارچه را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های قرقره بالا این است که مصرف کنندگان محدودیتی در جاگذاری قرقره نداشته باشند. که باعث صرفه جویی در زمان می شود و بدون هیچ زحمتی جای می گیرد.
10. بالابرنده قرقره نخ
ویژگی آسانسور قرقره نخ، مکمل قرقره بالا است. و باعث صرفه جویی در زمان می شود.

بازدید : 195 | تاریخ : يکشنبه 19 مهر 1394 زمان : 13:30 | نویسنده : زهرا مرزبان |
آخرین مطالب ارسالی
صفحات سایت
تبلیغات
اطلاعات کاربری

نام کاربری:
رمز عبور:

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟
آرشیو
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود


کدهای اختصاصی

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی دارد