X
web design

انواع چرخ خیاطی

صفحه اصلی عضویت ورود کاربران تبلیغات تماس با ما
تبلیغات
درباره سایت
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 44
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1

آمار بازدید
بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1076
بازدید سال : 5473
بازدید کلی : 9896
آی پی : 54.89.70.161
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز: جمعه-۱۰-فروردین
اخرین بازدید : ۵:۳۹:۲۲
تعداد مطالب : 44
مطالب تصادفی
مطالب پر بازدید
تبلیغات

چرخ خیاطی دارای انواع و اقسام مختلفی است. از زمان پیدایش آنها تا به امروز چرخ خیاطی نیز همگام با تکنولوژی پیشرفت کره است. در این مقاله انواع مختلف چرخ خیاطی ها را با ویژگی های آنها برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم.

ردیف

انواع

توضیحات

1

چرخ خیاطی مکانیکی

مدل های قدیمی تر چرخ خیاطی دارای یک دسته برای به حرکت در آوردن چرخ خیاطی به صورت دستی، یک سیستم چرخ دنده و یک پدال پا بوده اند. این چرخ خیاطی قادر به دوخت مستقیم و زیگزاگ بود. برخی از مدل های چرخ خیاطی نیز می توانند با اضافه کردن چند دندانه دوخت طرح های تزئینی را انجام دهند. این چرخ خیاطی ها در مناطقی که تامین برق مشکل است، هنوز نیز مورد استفاده هستند.

2

چرخ خیاطی الکتریکی

در دهه 1970، تابلوهای مدار الکترونیکی در چرخ خیاطی الکتریکی گنجانیده شد. این ویژگی امکان کنترل سرعت بدون به خطر انداختن قدرت و بهبود سوزن و کنترل قرقره را به خیاطان داد. این چرخ خیاطی ها دارای محدودیت در انتخاب کوک هستند و هنوز هم عده ای از این نوع چرخ خیاطی برای ایجاد طراحی استفاده می کنند.

3

چرخ خیاطی کامپیوتری

چرخ خیاطی های مجهز به تراشه های کامپیوتری دیگر نیازی به cam برای ایجاد الگو ندارند. این نوع چرخ خیاطی ها دارای مجموعه دوخت گسترده و کارآمد هستند. انتخاب یک الگوی دوخت، به طور خودکار موقعیت سوزن و کشش نخ را تنظیم می کند. این چرخ خیاطی دارای ظرفیت تکرار یک الگوی تعیین شده است، مانند دوخت جادکمه، چندین بار.

4

چرخ خیاطی کامپیوتری با قابلیت اتصال

علاقه مندان دوخت که مایل به توسعه ظرفیت طراحی چرخ خیاطی خود هستند، بهتر است چرخ خیاطی کامپیوتری را انتخاب کنند که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد. این سیستم باز، چرخ خیاطی های قابل ارتقا به کاربران این امکان را می دهد که برای استفاده از طرح های خارج از مجموعه موجود در چرخ خیاطی، به کامپیوترهای خانگی متصل شوند.

5

چرخ خیاطی سردوز (serger)

چرخ خیاطی سردوز، برای دوخت کناره های پارچه به منظور جلوگیری از بیرون زدگی نخ استفاده می شود. چرخ خیاطی سردوز باید به عنوان یک لوازم جانبی برای چرخ خیاطی در نظر گرفته شود، زیرا به طور منظم نمی تواند جایگزین چرخ خیاطی باشد.

6

چرخ خیاطی صنعتی

چرخ خیاطی های صنعتی فقط محدود به دوخت مستقیم و زیگزاگ هستند. چرخ خیاطی صنعتی قادر به ایجاد جا دکمه و دوخت های تزیینی نیستند، اما بسیار سریع هستند. با استفاده از چرخ خیاطی صنعتی، خیاطی دقیق و محصول نهایی حرفه ای خواهد بود.


بازدید : 36 | تاریخ : يکشنبه 19 مهر 1394 زمان : 13:28 | نویسنده : زهرا مرزبان |
آخرین مطالب ارسالی
صفحات سایت
تبلیغات
اطلاعات کاربری

نام کاربری:
رمز عبور:

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟
آرشیو
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود


کدهای اختصاصی

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی دارد